Google Website Translator Gadget

מופעל על ידי Blogger.

The Big No-Nos!!

יום רביעי, 28 במאי 2014

כמו שהבטחתי בשבוע שעבר, השבוע אני אתן סקירה קצרה על מה לא לראות, בעיקר על המסך הקטן... נתחיל..

רשת CW הידועה לשמצה בסדרות כמו "מגרש ביתי" הופכת מהר מאוד לבית חם (נגיד) לסדרות מד"ב וקומיקס עם סיפור נהדר וביצוע... פשוט לא טוב.

הסדרה הראשונה עלתה לאוויר לפני כמעט חודשיים ושמה הוא the 100. הסיפור הוא כזה-עתיד דיסטופי ולא מגניב במיוחד בו הייתה מלחמה גרעינית שכמובן הפכה את כדור הארץ לבלתי ראוי ליישוב לאלו ששרדו את כל המלחמה הזאת. אלו ששרדו ברחו לתחנת חלל שמקיפה את כדור הארץ ושם שורר משטר שהנאצים היו קוראים לו משטר נוקשה-כל פשע של אדם בוגר, עונשו מוות. אתה קטין וביצעת פשע? אל הכלא תלך עד ש.. לא ברור ממש מה.. אתה הופך לבגיר וחוזר לקהילה או משהו כזה. בכל מקרה, לוקחים 100 (מפתיע...) נערים ונערות כאלו ושולחים אותם לכדור הארץ כדי לדעת אם הכל בסדר, מן הסתם בניגוד לרצונם.
ומה קורה? כראוי לנערים בגילאים האלו, ההורמונים שוטפים אותם, הם מורדים, מתאהבים, עושים בלאגן ובעיקר... הולכים כשברקע שירי MTV למיניהם (כולל radioactive של אימג'ן דרגונס... מפתיע, נכון?).
למה הסדרה טובה? העלילה היא רעיון לא רע.
למה הסדרה רעה? המשחק, התסריט, הבימוי, השירים ברקע... נו...


הסדרה השניה היא.. טוב.. אותו דבר רק עם חייזרים..? העלילה של Star-Crossed היא כזאת:כמה שנים לפני עלילת הסדרה התרסקה בכדור הארץ ספינה של חייזרים. אותם חייזרים, אלו ששרדו את הטבח ע"י הצבא, נכלאו. עכשיו, כניסוי, משוחררים כמה בני עשרה מהכלא במטרה להשתלב בתיכון של בני אדם רגילים.
למה הסדרה טובה? האמת.. היא לא. יש איזו סצנה שמראה לנו המון כועס שמפגין מול התיכון וזו פרפרזה די טובה להפגנות שהתרחשו בשנות ה60 כאשר פתחו את התיכונים ה"לבנים" לתלמידים שחורים ולא מעט אנשים התנגדו לרעיון של עירבוב.
למה הסדרה רעה? כי לא מצאתי שם שום דבר טוב. באמת.


הסדרה השלישית היא Believe. האמת? רעיון טוב של עלילה. באמת. ילדה עם כוחות מיוחדים (שילוב של טלקינזיס, חיזוי עתידות ובכלליות פרופסור אקס קטנה) מוברחת מהמכון שמחזיק אותה בשבי ואסיר המיועד להוצאה להורג מוברח מהכלא ע"י אותם אנשים שהבריחו את הילדה הקטנה מחוץ למכון שבו הייתה. האסיר מוצמד לילדה כדי ללוות אותה ל... לא ברור ממש איפה.. בזמן שהאנשים הרעים והעשירים מהמכון רודפים אחריהם.
מה הבעיה? משחק לא אמין, פרקים שדי נראים אותו דבר ו.... רייטינג נמוך מספיק כדי שזה ירד אחרי פחות מעונה אחת. אני אפילו לא אשים פה טריילר.

הדבר האחרון שנדבר עליו הוא סרט שהולך לצאת בשבועות הקרובים- Hercules.  אבל רגע, עידן, הוא לא יצא כבר? חדי העין מביניכם ישימו לב שעל מסכי הקולנוע בא והלך במהירות סרט שקראו לו משהו כמו "הרקולס:האגדה מתחילה" שסיפר את הסיפור של הרקולס שיוצא להלחם במשהו ויש לו איזו אהובה שהוא צריך לחזור אליה. משהו מטופש שכל הקשר בינו לבין הרקולס זה השם של הגיבור. אם חשבתם לרגע-אל תראו את הסרט הזה!! בסוף יולי אמור לצאת ההרקולס השני. לא זה לא המשך. הפעם הרקולס הוא דווין "דה רוק" ג'ונסון וגם הפעם (!) הוא לא מבצע את 7 המשימות שמצופה לראות מסרט על הרקולס אלא הוא איזה חייל שכיר שנשכר ע"י מלך להביס כובש אכזר כזה או אחר. חדלתי מלהבין את הוליווד כבר ממזמן, אבל זו כנראה תהיה עוד נפילה. הנה טריילר, אבל אני לא בטוח כמה באמת בא לכם לראות אותו:


This. Is. Sparta. כן. לא.

בהמשך לאי-ההמלצה האחרונה, שבוע הבא נפתח את עולמכם לעולם היפה של סרטי החיקויים (ההרקולסים הנ"ל הם אינם דוגמא לכך, למרבה ההפתעה). מתחת להוליווד יש תעשייה שלמה של סרטי חhקויים שעלילתם דומה לסרטים הגדולים, השם שלהם דומה אבל.. זה לא הסרט הזה! שבוע הבא ארחיב יותר.

לא היה פרק של משחקי הכס השבוע ולכן השבוע אין לכם ספוילרים(:

ועד לפעם הבאה-הזהרו מסדרות שCW חתומים עליהם!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה