Google Website Translator Gadget

מופעל על ידי Blogger.

המדריך לקונה הגיקי המתחיל

יום שבת, 28 במאי 2011

אני גיליתי שאני נוטה להעתיק רעיונות מאנשים, אבל גם גיליתי שזה מצליח. הפעם הרעיון לקוח מהבלוג של האישה, אבל זה בעצם שיפור שלו.

אני חושב שהכותרת אומרת הכל, אבל אני אנסה בכל זאת-איך אני, בתור גיק ממוצע, אמצא דברים לקנות? אני אחלק את הפוסט לשניים-קניות באינטרנט וקניות אמיתיות, כאלו שאתה נכנס לחנות אמיתית ובוחר דברים אמיתיים.

נתחיל מהדרך המסורתית-חנויות

יכול להיות שכל מה אני אציג פה אתם מכירים, אבל בכל זאת-אולי אני אחדש פה.

לצערי אין אתר לחנות, וזה רק קישור לדף החנות בסנטר, אבל זה מה יש. העולם של קובי היא חנות מקסימה שיש בה כל מה שגיק פנטזיה-מד"ב-אנימה-קומיקס צריך. מדובר על DVD, ספרי קומיקס, פסקולים, Action Figures משלל סרטים, מסיכות של דארת' ויידר, דאלק בגובה של תינוק ממוצע ועוד הרבה מציאות.
החנות עצמה ממוקמת, כאמור בלינק, בקומה 3 של בניין A, אבל בגלל שלך תדע מה זה קומה 3 בסנטר, מדובר על ליד המקדונלדס.

והאמת שהפוסט הזה בא בזמן טוב. והרי הודעה שאומנם באה באיחור אבל יער הפיות בדיזינגוף סנטר עומד להסגר בקרוב! מה שאומר דבר אחד-מכירת חיסול פסיכית בהנחות ענק של בין 20% ל50%. האמת שלא ידעתי שיער הפיות יש גם סניף בקניון רננים (ולכן הכותרת מחולקת לשני לינקים).
מי שבאמת לא מכיר, מדובר על חנות בעיצוב יפיפה שמוכרת בעיקר פיסלונים של פיות ושדונים אבל תוכלו למצוא שם גם דרקונים, קמעות, שרשראות ואני אישית קניתי לאישה ספר של אליס בארץ הפלאות שהוא נפתח כזה לתלת מימד.

סופסוף חנות עם אתר. חנות קומיקס לכל דבר ועניין-ספרים, מנגה, דמויות, חולצת פוסטרים ועוד ועוד ועוד. הסניף של תל אביב ממוקמם בקינג' ג'ורג', צמוד לסנטר. הסניף ברעננה ממוקמם באחוזה 125.

בדומה לקומיקס ושאר ירקות, אותו ליין של מוצרים פחות או יותר. קומיקאזה ממקומים בתוך הסנטר, אבל אני לא ממש יכול להסביר לכם איפה, אבל קשה לפספס את המקום.

נעבור לחלק השני והיותר מעניין-חניות אינטרנטיות

קוראי הבלוגב העיקביים יודעים שאני סוגד לאתר האדיר הזה שמספק צרכיו של כל גיק מכל סוג. הכל החל מגאדג'טים דרך חולצות ועד ספרים. זהירות! יכול לגרום לשעות של הנאה וביזבוז זמן טוטאלי!

חנות החולצות משיקאגו מביאה פה את הקולקציה המדהימה שלה. לא מדובר על אתר גיקים נטו, אבל המון חולצות פה מופנות בדיוק לקהל הגיקים הממוצע. גם פה אותה אזהרה מthink geek!!

משהו ישראלי הפעם. שוב, לא חנות שמיועדת לגיקים, אבל הרבה מאיתנו יוכלו למצוא שם דברים שמדברים אליהם.

Fred & Friends
חנות של גאדג'טים מאוד משעשעים שכמובן לא מכוון לשוק הגיקי אבל מה לעשות-זה מה שיוצא.

מקווה שעזרתי לפחות לחלקכם.

עד הפעם הבאה, שופינג נעים...(:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה