Google Website Translator Gadget

מופעל על ידי Blogger.

This is my kind of artwork

יום שבת, 4 ביוני 2011

הכל בעצם התחיל לפני קרוב ל5 שנים. למעשה, ב13 לאוגוסט 2006.
תמיד הייתה לי איזשהי תחושה שאני רוצה קעקוע אבל לא ידעתי איזה. תמיד הייתי מכור למד"ב, פנטזיה, מיתולוגיה, היסטוריה. הבחירה המיידית הייתה דרקון. איפה? בזרוע.
אבל מה הבעיה? קעוקעים צפויים מבחילים אותי. דרקון זה פחות או יותר הדבר הכי לא מקורי, אחרי נמר שחור, לראות על זרוע של בחור. לא משנה איזה, לא משנה איך, תמיד יהיה משהו שנראה קרוב לזה.
אז חשבתי וחשבתי ולבסוך הגעתי להחלטה-יש משהו יותר מגניב. גריפין. גוף של אריה, כנפיים וראש של נשר. מלכותי, יפה, נהדר. אז הלכתי ועשיתי וזה מה שיצא:


זה כמובן צולם מספר שעות אחרי שמוטי מג'ובינו דרגון טאטו סיים איתו.
לאחר כמה שנים הוא נראה ככה:


וזה פחות או יותר המצב שלו כיום.
במשך השנים, אני והנטייה שלי לסימטריה מוחלטת התלבטנו מה לעשות. רציתי קעקוע, רציתי אותו ביד השניה, אבל כמובן לא ידעתי של מה. רעיונות רצו ועברו ואמרתי לעצמי-טוב. פנטזיה? עד הסוף. חרב. עכשיו רק נשאר למצוא איך. סתם חרב זה לא מגניב. חרב שיש עליה כיתוב? אה... מה אני כבר אכתוב? Mama? גם רציתי שאיכשהו כל סיפור הדרקונים ישתלב בו. דרקון שמחזיק חרב? יש לי משהו כזה על הקיר. שניים כאלו. ושניהם ייראו רע על זרוע.
מה שנשאר לי בראש היה אקסקליבר. החרב המיתולוגית של המלך ארתור, זו שרק המלך האמיתי של קאמלוט יוכל להוציא. אבל הבעיה היא שאקסקליבר בתוך הסלע נראית כמו צלב. אין לי בעיה עם צלבים ספציפית אלא עם כל סממן דת. אז בניצב שמתי דרקון.
מה נשאר? זה התחיל ככה:

והמשיך ככה:

ולבסוף הסתיים ככה:
 

מן הסתם האדמומיות תדהה בימים הקרובים וכל מה שישאר זה החרב בסלע, עם העננים ברקע.
בניגוד לקעקוע הראשון, את השני עשה רועי מפנטגרם טאטו שעשה את הקעקוע של האישה, העין מאחורי המצלמה. לפנטגרם אין אתר אבל יש לו עמוד פייסבוק שכולם יוכלו לראות את האמנות שלו (ולשם הלינק מוביל).

זהו, אין יותר מידי דברים גיקים להפעם.
ועד הפעם הבאה, בברכת באזזזזזזזזזזזזז(:

2 תגובות:

גל 4 ביוני 2011 בשעה 9:32  

תתחדשששששש!!!!

קעקועים זה כיף, אתה תראה שזה לא יגמר לעולם :)

בברכת "גם אני עשיתי את הקעקוע השלישי שלי לא מזמן"

תהנה :)

צביה Tzviya 8 ביוני 2011 בשעה 14:39  

תתחדש!

הוסף רשומת תגובה