Google Website Translator Gadget

מופעל על ידי Blogger.

על חורים שחורים ובעיות אחרות

יום שלישי, 26 באפריל 2011

לא, זה לא פוסט שיחפור על חורים שחורים אופקי אירוע ודומיהם, אבל בעקבות הפוסט הזה החלטתי להעתיק את הרעיון.


למי שאין לו כוח להכנס ללינק-הבלוגר עשה רשימה קצרה שקרא לה רשימת החורים השחורים שלו. למה הכוונה? מכירים את זה שאתם פוגשים גיק ולא יכולות לעבור 10 דקות בלי שהוא ישלוף פריט מידע מעניין על ספר כזה או אחר, עובדה מדעית חדשה, מחקר, יסביר לכם למה המחשב שלכם לא עובד או יצטט לכם מסרט מד"ב משנת 1960?

אתם אולי בעצמכם גיק כזה?

ובכן, לא כולם ככה. אי אפשר להיות אנציקלופדיה מהלכת של עשרות ספרים וסרטים ועובדות, ולכל אחד יש את הרשימה השחורה שלו של "לא ראיתי" או "לא קראתי" או "לא, לא אכפת לי מספר הערפדים האחרון שיצא!"

אז ככה:

1. רשימת הספרים שלא קראתי, ואני בספק אם יהיה לי חשק לקרוא-מחזור כישור הזמן (אני לא מתכוון לקרוא סידרה של 13 ספרים!!), חומריו האפלים (חסל סדר פנטזיה ג'נרית), טרילוגיית האלף האפל, כל ה700 ספרים שהמשיכו את חולית, כל 700 הספרים שהמשיכו מעבר לאגדות\רשומות\תאומים מסדרת רומח הדרקון, א-ס-י-מ-ו-ב. עד כאן הדברים שאני מוכן לחשוף.

2. אני לא יודע לצטט מStar Trek. וגם לא מBattelestar Galactica-במיוחד כי לא ראיתי את זה מעולם.לשמחתי, אני כן יודע לצטט מstar wars אז אני לא חייב לקום ולעזוב את החדר.

3. מעולם לא קראתי קומיקס של אחד מגיבורי העל ה"רגילים" (סופרמן, ספיידרמן, באטמן..) ואחרי כמה שעות של נסיון להבין את הmultiverse של מארוול וDC, פשוט היה לי כאב ראש גדול מידי.

4. אני לא סוגד לג'וס ווידון (ההוא מבאפי, אנג'ל וFireFly). גם לא לטרי פראצ'ט. גם לא לג'יי קיי רולינג! במיוחד לא לה! כל כך לא שאני לא שם לינק!

5. יש נוסחאות ובעיות מתמטיות\פיזיקליות שאני לא זוכר בע"פ. זהו. אמרתי את זה. זה בחוץ. תצלבו אותי.

6. מה נשאר? סרטים... מעולם לא ראיתי-20 דקות מעבר לבלייד ראנר, 2001 אודיסאה בחלל, פיפסתי חלק מהסרטים של מסע בין כוכבים (לא זוכר ממש איזה ראיתי ואיזה לא), ההמשכים של בחזרה לעתיד ומלחמת העולמות המקורי.

7. ולשם הרקורד, אני יכול לתקן את המחשב שלכם, אני פשוט לא אעשה את זה ללא טובות הונאה בדרכים כאלו או אחרות.

עד כאן אני. מי ייתן והפוסט הזה באמת יעורר תגובות ולא רק לייקים וגם אתם תשתפו אותי בתגובות לפוסט על חורים שחורים פרטיים משלכם(:

ועד לפעם הבאה, שלא ייבלעו אתכם חורים שחורים(:

1 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) 26 באפריל 2011 בשעה 3:31  

טוב המסקנה שלי מכל העניין הוא שלא משנה כמה מד"ב ופנטזיה אני אקרא ואראה, אני לעולם לא אהיה גיקית אמיתית.

הוסף רשומת תגובה